Verliest u ook zoveel tijd wanneer u facturen aan het opstellen bent? Stel facturen op en verstuur ze in een paar muisklikken. Onze facturatiesoftware myBurotec staat u bij in het volledige facturatieproces. U maakt een offerte aan voor een klant uit uw klantenlijst. Op de offerte voegt u producten en/of diensten toe uit uw productenlijst. Wanneer uw klant akkoord gaat met uw offerte zet u de offerte om in een bestelbon. Het product dat uw klant toch niet wilt, haalt u eenvoudig van de bon en u voegt een ander product toe. Omdat u het product levert, zet u de bestelbon nog snel om in een leveringsbon, die u na levering dan weer makkelijk omzet in de definitieve digitale factuur. Die verstuurt u moeiteloos via het beveiligde Peppol-netwerk (dus ook naar overheidsdiensten), als pdf via mail, of zelfs gewoon op papier door Bpost geprint en bezorgd. Ging er toch iets mis met uw factuur? Dan maakt u op basis van uw factuur snel een creditnota. Gemakkelijk toch?
Selecteer een klant uit uw klantenlijst
Maak eenvoudig klanten aan op basis van het ondernemingsnummer of importeer een klantenlijst.
Selecteer een product uit uw productenlijst
Importeer een lijst met producten en beheer uw producten vanuit myBurotec of voeg producten toe uit een bedrijfscatalogus.
Zet eenvoudig om
Zet eenvoudig offertes om in bestelbonnen, leveringsbonnen en facturen of maak eenvoudig creditnota’s aan op basis van een factuur.
Maak het uw klanten gemakkelijk om te betalen
Plaats QR-codes van Mollie of Payconiq op uw factuur en maak het uw klanten gemakkelijk om te betalen.
Verstuur via Peppol, e-mail of zelfs Bpost
Verstuur veilig via Peppol, of bezorg uw klant zijn/haar facturen zoals hij/zij dat zelf wil.
Nieuwe Molenstraat 70,
9100 Sint-Niklaas
03 766 25 10
info@burotec.be
BE0447.746.753
MA: 09:00u - 17:00u
DI: 09:00u - 17:00u
WO: 09:00u - 17:00u
DO: 09:00u - 17:00u
VR: 09:00u - 17:00u
ZA: gesloten
ZON: gesloten
© Burotec NV | Disclaimer | Privacy & cookies | AV - Service & onderhoudsovereenkomst | AV - Koopovereenkomst