€17/maand
Jaarabonnement
*: documenten, aankoop- en verkoopfacturen - inclusief aankoopbewijzen en creditnota's **: per extra gebruiker betaalt u € 5/maand (excl.)
**: met functies bedoelen we de functies van myBurotec zelf. Wanneer u met andere (betalende) software wilt werken, moet u hiervoor misschien een betalende licentie nemen. Dit staat steeds aangegeven op de informatiepagina van de koppeling)
Voor het versturen van een factuur via Bpost betaalt u de volgende Bpost-tarieven. Brief: € 1,5 , aangetekende brief: € 7,5, aangetekende brief met ontvangstbewijs: € 9
Volumelicenties
Verwerkt u meer dan 200 facturen* per maand? Contacteer ons voor een volumelicentie op maat van uw bedrijf. Vermeld alvast hoeveel facturen (aankoop- en verkoop) u maandelijks denkt te verwerken. Ook bij de volumelicenties betaalt u € 5/maand per extra gebruiker.
*: documenten, aankoop- en verkoopfacturen - inclusief aankoopbewijzen en creditnota's
Voor boekhouders
Voor boekhouders beschikt myBurotec over een gratis boekhoudersaccount. Hiermee kunt u alle gekoppelde ondernemersdossiers online opvolgen en koppelt u gemakkelijk uw eigen boekhoudsoftware aan onze software. Daarnaast personaliseert u eenvoudig en gratis de gekoppelde accounts in de huisstijl van uw kantoor. Op deze pagina vindt u alle mogelijkheden voor boekhouders met myBurotec.
Nieuwe Molenstraat 70,
9100 Sint-Niklaas
03 766 25 10
info@burotec.be
BE0447.746.753
MA: 09:00u - 17:00u
DI: 09:00u - 17:00u
WO: 09:00u - 17:00u
DO: 09:00u - 17:00u
VR: 09:00u - 17:00u
ZA: gesloten
ZON: gesloten
© Burotec NV | Disclaimer | Privacy & cookies | AV - Service & onderhoudsovereenkomst | AV - Koopovereenkomst